GoogleАналитика

Напредни сегменти

Сегментирање посета како бисте могли да направите моћне филтере уз само неколико кликова мишем.

Преглед

Једна од најпопуларнијих и најмоћнијих функција у Google аналитици је напредно сегментирање. Она вам омогућава да издвојите и анализирате подскупове саобраћаја. Можете да изаберете неки од унапред дефинисаних сегмената, као што су „Плаћени саобраћај“ и „Посете са конверзијом“, или направите своје сегменте помоћу флексибилног креатора сегмената који се лако користи. Потом можете да примените један од ових сегмената или више њих на актуелне или податке из претходног периода, па чак и да у извештајима упоредите учинак сегмената. Сматрамо да ће вам се то итекако допасти.

Предности:

  • Напредно сегментирање вам омогућава да све податке о посетиоцима из Google аналитике рашчланите у сегменте којима је могуће управљати.
  • Изаберите неки од унапред дефинисаних прилагођених сегмената или лако направите сопствени.
  • Примените сегмент на комплетан претходни саобраћај како бисте могли да проучите податке и стекнете драгоцен увид који ће вам помоћи да побољшате будуће кампање и доживљаје на мрежи.