GoogleАналитика

Моделирање приписивања

Резултати спроведене анкете показују да се 72% маркетиншких стручњака и агенција слаже да маркетиншко приписивање омогућава бољу расподелу буџета на канале и веће повраћаје улагања.* Алатка за моделирање приписивања олакшава прављење и поређење модела како бисте могли да побољшате будуће маркетиншке активности.

Преглед

Доделите заслуге свим својим каналима дигиталног маркетинга помоћу моделирања приписивања. Прављењем, прилагођавањем и поређењем модела стећи ћете увид у утицај различитих маркетиншких програма током њиховог заједничког функционисања на поспешивању продаје и конверзија. Потом можете да усвојите буџете на основу реалнијих вредности, покренете уравнотеженије маркетиншке кампање и побољшате своје резултате.

Предности

  • Моделирање приписивања функционише са подацима о циљевима и е-трговини које већ пратите у Google аналитици. Није потребно додатно подешавање.
  • Направите, подесите и прилагодите моделе приписивања за само неколико минута. Нема потребе за дугим саветовањима о подешавању или применама „црне кутије“.
  • Поредите вредности по каналима, укључујући плаћену и бесплатну претрагу, е-пошту, маркетинг преко промотера, мултимедијалне огласе, одредишта за пласман за мобилне уређаје и друго.
  • Показатељ процентуалне промене вам омогућава да поредите вредности по моделима за различите канале, изворе референце, кампање, кључне речи и друге аспекте.
  • Прикажите упоредо до 3 модела како бисте брзо открили разлике вредности.
  • Користите креатор прилагођених модела да бисте лако дефинисали правила за додељивање заслуга на основу позиције, типа интеракције, извора саобраћаја, кампање, одређених кључних речи, ангажовања на сајту и других параметара.
  • Одмах погледајте податке у интерфејсу који се лако користи.