GoogleАналитика

Дељење на друштвеним мрежама

Садржај који се дели, побеђује. Када објавите нови садржај, није довољно да мерите уобичајене показатеље на почетку тока продаје, као што су јединствени посетиоци. Комбиновање саобраћаја са дељењем спаја друштвене мреже и садржај, што омогућава доношење утемељених одлука за прављење заједнице и повећање бесплатног дељења садржаја – на сајту и ван њега.

Преглед

Пратите дељење садржаја, на свом веб сајту и спољним друштвеним сајтовима. Користите извештај о друштвеним додатним компонентама и картицу „Стрим активности“ у извештајима о изворима и страницама да бисте видели радње и конверзације које се обављају ван сајта.

Погледајте извештаје о друштвеним додатним компонентама да бисте сазнали више о ангажовању на сајту

Уколико се на сајту налазе Google дугме „+1“ и Facebook дугме „Свиђа ми се“, важно је да знате на коју дугмад корисници кликћу и за који садржај. На пример, ако објављујете чланке на сајту, требало би да знате који се чланци најчешће деле, као и на којим друштвеним мрежама се деле (на пример, Google+ или Facebook). Ово вам омогућава да направите више садржаја сличног оном који је омиљен међу посетиоцима и уклоните функције које се не користе.

Поред тога, када откријете како заједнице остварују интеракцију са садржајем ван сајта, добићете све важнији увид у то како се ваше поруке шире у окружењу које подстиче развој друштвених платформи.

Како то функционише?

Ако на сајту користите +1 дугмад, Google аналитика ће аутоматски известити о +1 активности коју остваре посетиоци и о страници на којој се она догодила. Ако користите додатне компоненте AddThis или ShareThis, оне ће такође аутоматски известити о друштвеним активностима на сајту. Остале друштвене додатне компоненте се лако могу прилагодити да извештаје шаљу Google аналитици.

  • Мерите и упоређујте различите типове друштвених радњи
  • Погледајте на којим страницама се обављају друштвене радње и направите још таквог садржаја

Где то могу да пронађем?

Извештаји о дељењу се могу наћи на картици „Стандардно извештавање“ у делу „Извори саобраћаја“ > „Друштвене мреже“ > „Додатне компоненте“.

Користите стрим активности да бисте открили ангажовање ван сајта

Људи у све већој мери на друштвеним мрежама остварују интеракцију са садржајем, деле га и разговарају о њему. Преко 80% интеракција са садржајем се одвија на сајтовима чији власници нису власници садржаја. Стога је вероватније да ће највише људи за ваше постове на блогу, видео снимке и чланке сазнати на веб сајтовима који нису у вашем власништву.

Људи обично виде ваш видео снимак или пост на блогу и деле га јер је занимљив, инспиративан или контроверзан. Стрим активности у Google аналитици приказује URL адресе које су делили, како и где су их делили (на пример, радњом „поново дели“, „постави“ или „коментар“ на Google+) и шта су рекли о њима.

  • Откријте где се садржај налази ван вашег сајта и како публика остварује интеракцију са њим
  • Проучите који садржај и тема ангажују публику ван сајта како бисте усвојили утемељенију стратегију објављивања будућег садржаја
  • Одредите где су управљање заједницом, корисничка подршка или ресурси за маркетинг на мрежи најбоље примењени

Како то функционише?

Стрим активности је метода заснована на URL адреси којом се прате интеракције изван вашег сајта, као што су обележавање, коментарисање и дељење. Она идентификује када је садржај дељен или када је био предмет друге друштвене радње у оквиру заједница и сајтова из нашег центра за друштвене податке.

Где то могу да пронађем?

Стрим активности ћете наћи када на картици „Стандардно извештавање“ у делу „Извори саобраћаја“ > „Друштвене мреже“ > „Извори“ кликнете на картицу „Стрим активности“.