GoogleАналитика

Програм сертификованих партнера Google аналитике

Програм сертификованих партнера Google аналитике представља програм за акредитацију пословних консултаната на нивоу предузећа. Консултанти припремају, продају и пружају предузећима која послују на мрежи пакет услуга које обухватају аналитику, тестирање веб сајтова и оптимизацију конверзија. Уколико се ваше предузеће бави оваквим послом, размислите о томе да постанете сертификовани партнер Google аналитике како бисте унапредили своје пословање и повећали стопе конверзија на сајтовима својих клијената и њихову профитабилност.

Предности програма

  • Могућност добијања поуздане и проверене значке сертификованог партнера
  • Увид у производ и бета функције
  • Позив за учествовање у догађајима који су доступни искључиво сертификованим партнерима Google аналитике и Google оптимизатора веб сајтова
  • Подршка за сложена техничка питања
  • Контакт са тимом Аналитике за маркетинг и управљање производом
  • Могућност одржавања говора на догађајима које организује Google
  • Могућност слања референци клијентима

Поступак пријављивања

Потребно је да у пријави јасно наведете податке о испуњавању сваког од доленаведених критеријума. Уколико не испуните сваки критеријум у довољној мери, резултат ће бити одбијање пријаве.

Преузмите шаблон пријаве

Одељак 1: Услови који се тичу стручности

  • Наведите преглед свог процеса планирања мерења у оквиру веб аналитике, који обухвата развојне платформе или шаблоне коришћене за дизајнирање и испоруку сложених примена веб аналитике.
  • Наведите свеобухватне податке о 3 плаћена пројекта Google аналитике у којима је примењено стручно знање и који се могу проверити. Пројекти морају бити изведени за 3 различита клијента које можемо да контактирамо за референцу.
  • Ови примери пројеката треба да представе рад (а) који приказује вашу способност да превазиђете једноставну и стандардну примену, (б) који је у значајној мери утицао на рад клијента или (в) који указује на висок степен разумевања веб анализе.

Одељак 2: Услови који се тичу пословања

  • Морате да представљате предузеће и да имате законско овлашћење за обављање посла у својој земљи.
  • Потребно је да имате неку врсту електронског система за поднеске у оквиру корисничке подршке који је намењен управљању захтевима за корисничку подршку и њихово праћење.
  • Доставите доказе о осигурању које покрива накнаду професионалне штете/одговорности у складу са вашим правним системом (милион долара у САД). Занемарите ову одредбу уколико није примењива за ваш регион.
  • Пожељно је да имате барем једног запосленог који је стекао сертификат полагањем теста за квалификовање појединаца за Google аналитику. Више информација можете наћи на страници центра за конверзије Google аналитике.
  • На вашем веб сајту мора да постоји садржај који описује услуге веб аналитике које пружате.

Одељак 3: Жељене карактеристике

  • Стручно познавање JavaScript-а, колачића, http заглавља и преусмеравања.
  • Интерни веб дизајнери и веб програмери.
  • Познавање других веб технологија (као што су flash, jsp, asp и php).
  • Посвећени продајни тим и доследна стратегија за придобијање клијената.
  • Доставите доказе о стручности у области веб аналитике. Они могу да обухвате, али нису ограничени на говоре које сте одржали на конференцијама, вођење неког утицајног блога, писање беле књиге и биографија менаџмента и/или остале доказе који показују вашу стручност у раду са веб аналитиком.

Изјава о испуњености услова за учествовање у програму

  • Сагласни сте да ћете о свом трошку послати барем једног запосленог на скуп сертификованих партнера Google аналитике (обично се одржава једном годишње у Маунтин Вјуу у Калифорнији, САД и траје три дана. Овај скуп обухвата теме из области технике, маркетинга и пословања које менаџери програма сертификованих партнера Google аналитике сматрају прикладним.)
  • Сагласни сте да ћете до краја сваког квартала обезбедити извештај (који је послао Google) у коме је дат резиме свих пројеката Google аналитике на којима сте радили током тог квартала.

Окончање програма

Статус сертификованог партнера Google аналитике можете да окончате ви или Google у било ком тренутку и из било ког разлога. Разлози због којих то Google може да уради обухватају, али се не ограничавају на:

  • неиспуњавање и престанак испуњавања неког од горенаведених критеријума.
  • лоше повратне информације клијената.
  • неправовремено слање извештаја о активностима у току квартала.
  • константно неодговарање на поруке е-поште или позиве телефоном које упућује Google.

Шаблон примера пројекта

Сваки пример пројекта мора да прати структуру наведену у наставку:

Текст: НАЈВИШЕ 1 пасус

Наведите URL адресе веб сајтова и референтне контакт информације за свог клијента

Одељак 1 – Преглед клијента

  • Поставите ситуацију
  • У којој делатности ради ваш клијент?
  • По ком основу сте повезани

Текст: НАЈВИШЕ 4 пасуса

Ставите снимке екрана и примере прилагођеног кода где год је могуће

Одељак 2 – Техничка могућност

Покажите техничку стручност и наведите:
  • Примере примене напредних функција (e-трговина/догађај/праћење Flash садржаја и сл.)
  • Примере прилагођеног кода и примере у којима сте заиста превазишли коришћење Google аналитике (нпр. коришћење setVar функције и utm_nooveride итд.)
  • Ваше познавање начина функционисања производа

Текст: НАЈВИШЕ 4 пасуса

Уврстите дијаграме/графиконе и снимке екрана тамо где је то прикладно

Одељак 3 – Вештине коришћења Аналитике

Сада када сте обавили најважнију примену, шта радите са вредним подацима који су генерисани? Објасните нам како сте:
  • Идентификовали проблеме на веб сајту
  • Развили методе за оцену проблема
  • Проценили одређену ситуацију

Текст: НАЈВИШЕ 2 пасуса

Уврстите дијаграме/графиконе и снимке екрана тамо где је то прикладно

Одељак 4 – Увид у пословање

На крају, какве сте препоруке дали клијенту на основу онога што сте урадили? Покажите нам:
  • Способност да поставите хипотезу
  • Применљив увид у пословање који сте доставили руководећој структури предузећа
  • Утицај на пословање уколико су ваше препоруке примењене

Пријавите се одмах

Once you feel that your company has met the requirements of the GACP program, submit your application using the Application Template to gacp-application@google.com and we will contact you typically within 2-3 weeks regarding potential next steps. If it appears that your company may be a good fit for the program, we will set up a phone interview. If not, we may ask for more information or that you re-apply at a later date.

Све док Google не одобри вашу пријаву путем е-поште и ви на мрежи не прихватите услове програма сертификованих партнера Google аналитике, не смете да представљате своје предузеће као сертификованог партнера Google аналитике нити да користите логотип сертификованог партнера Google аналитике.