AmpleHarvest.org

Google Ad Grants помаже организацији AmpleHarvest.org да допре до десетина милиона људи широм земље без буџета за маркетинг.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја регистрација онлајн за центре за дељење хране
  • Повезивање узгајивача хране са локалним центрима за дељење хране
  • Поспешивање донација за финансирање активности

Показатељи успешности

7 хиљада

број регистрација за центре за дељење хране

1,3 милиона

број кликова ка веб-сајту

62%

проценат новог саобраћаја ка сајту

Кратак преглед

Локација: САД www.ampleharvest.org

Мисија

Организација AmpleHarvest.org замишља Америку где ће милиони произвођача хране окончати бацање хране, неухрањеност и глад у сопственој заједници. Организација повезује 42 милиона Американаца који имају вишак хране у баштама са локалним центрима за дељење хране како би нахранила сиромашне и спречила бацање хране. Организација AmpleHarvest.org омогућава гладним људима да добију храну, омогућава неухрањеним људима да добију здравију храну, побољшава околину, доприноси стварању заједница и подржава локалне изворе хране.

Маркетиншки циљеви

Организација AmpleHarvest.org се ослања на Google Ad Grants налог као примарни маркетиншки метод. Пошто организација нема додељени буџет за маркетинг и пређашње искуство у онлајн маркетингу, Ad Grants јој омогућава да промовише своју мисију у целој земљи и да поспешује новчане донације које јој омогућавају да настави са активностима. Организација користи Ad Grants налог да би едуковала милионе самосталних и групних произвођача хране који имају велике приносе од жетве да могу да деле те приносе, као и да им објасни начин на који могу да их деле и локацију где могу да их деле.

Процес

Гери Опенхајмер, оснивач организације AmpleHarvest.org, пријавио се за програм Ad Grants 2009. Због активног управљања налогом и примене праћења конверзија, успео је максимално да искористи месечни буџет и да му на тај начин 2014. одобре учешће у Grantspro програму, који пружа организацији већи лимит за трошење у износу од 40.000 USD месечно. Он каже: „Grantspro представља професионално помоћно средство за комуникацију које обично није доступно једној малој непрофитној организацији.“ Гери користи AdWords Editor да би унео масовне промене у кампање и редовно примењује аутоматизоване предлоге на картици Прилике да би побољшао учинак кампање. Повећани буџет од 40.000 USD пружа организацији AmpleHarvest.org слободу да тестира више различитих стратегија за циљање кампања и да допре до циљне публике на више тачака контакта.

Утицај програма Google Ad Grants

AdWords кампање организације AmpleHarvest.org проузроковале су више од 1 милион кликова за 5 година и више од 60.000 конверзија за свега неколико месеци. Ad Grants је омогућио организацији да едукује донаторе хране, као и да подстиче и омогућава донацију хране на глобалном нивоу, а организација AmpleHarvest.org је имала више од 7000 регистрација за центре за дељење хране од када је 2009. покренула AdWords кампање. Добили су значајан простор у медијима као и велику подршку углавном због масовне свести коју је поспешио Ad Grants.

"Ad Grants је изузетно важан партнер организације AmpleHarvest.org од када смо је покренули. 1000 центара за дељење хране у целој земљи се први пут регистровало за пријем свеже локално узгајане хране у првих 150 дана нашег постојања због великог утицаја AdWords-а."
Гери Опенхајмер, оснивач, AmpleHarvest.org