AmpleHarvest.org

Google Ad Grants помаже организацији AmpleHarvest.org да повеже узгајиваче хране са локалним центрима за дељење хране и информише десетине милиона људи широм земље без буџета за маркетинг.

Маркетиншки циљеви

  • Повезивање узгајивача хране са локалним центрима за дељење хране
  • Повећање броја донација
  • Привлачење корпоративних спонзорстава

Показатељи успешности

+58%

број регистрација за упола цене на годишњем нивоу

8,400

број регистрација за центре за дељење хране

Кратак преглед

Локација: САД www.ampleharvest.org

Мисија

Организација AmpleHarvest.org је основана 2009. и замишља Америку где ће милиони произвођача хране окончати бацање хране, неухрањеност и глад у сопственој заједници помоћу локалних извора хране. Организација повезује 42 милиона Американаца који укупно узгајају 5 милијарди kg вишка хране годишње са локалним центрима за дељење хране да би нахранила сиромашне и спречила бацање здраве хране.

Маркетиншки циљеви

AmpleHarvest.org се ослања на Google Ad Grants налог као примарни маркетиншки метод. Пошто организација нема додељени буџет за маркетинг и пређашње искуство у онлајн маркетингу, Ad Grants јој омогућава да допре до самосталних и групних произвођача хране да би их информисала како да деле принос узгоја са центрима за дељење хране. Организација се ослања на Ad Grants за тражење појединачних донација и корпоративних спонзорстава да би могла да оствари циљеве и допреми свежу храну у половину центара за дељење хране у земљи.

Приступ

Гери Опенхајмер, оснивач организације AmpleHarvest.org, објашњава: „Пратимо утицај Ad Grants налога тако што увозимо циљеве Google аналитике у кампање. Подаци о конверзији усмеравају наше одлуке о дигиталном маркетингу јер лако можемо да видимо шта се дешава када неко кликне на огласе. Били смо изненађени и задовољни тиме што смо брзо почели да добијамо корисне податке.“ Конверзије су порасле шест пута за 4 године колико користимо Аналитику. Организација AmpleHarvest.org такође користи Google аналитику да би открила странице веб-сајта са најбољим учинком и побољшала их A/B тестирањем уз Google оптимизатор.

Утицај Google Ad Grants-а

Google Ads кампање организације AmpleHarvest.org подстакле су више од 2 милиона посета веб-сајта и преко 200.000 конверзија од придруживања програму 2009. Ad Grants је омогућио организацији да информише донаторе хране, као и да подстиче и омогућава донацију хране на глобалном нивоу, а организација AmpleHarvest.org је имала 8400 регистрација за центре за дељење хране (25% од укупног броја за целу земљу) од када је покренула Google Ads кампање. Гери Опенхајмер каже: „Google алатке за праћење су биле од непроцењиве важности за нашу организацију. Без њих не бисмо знали за толики број показатеља и увида. Омогућиле су нам да допремо до већег броја особа које желе да деле свеже узгајане производе са људима који су угрожени. Врло смо захвални што имамо такве моћне алатке, које се непрестано развијају, надохват руке.“

„Ad Grants је изузетно важан партнер организације AmpleHarvest.org од када смо је покренули. 1000 центара за дељење хране у целој земљи се први пут регистровало за пријем свеже локално узгајане хране у року од 150 дана од када смо покренули огласе због великог утицаја и ефикасности Google Ads-a.“
Гери Опенхајмер, оснивач организације AmpleHarvest.org