Barnardos

Barnardos је оптимизовао Ad Grants налог помоћу кључних речи и додатака за огласе да би остварио рекордне стопе конверзије.

Маркетиншки циљеви

  • Одржавање стопе учесталости кликова изнад 1%
  • Побољшање донација и конверзија имејл регистрација
  • Повећање броја приказа и бележење саобраћаја који се не тиче бренда, а има везе са децом

Показатељи успешности

2,57%

проценат остваренe стопе учесталости кликова

366%

повећање стопе конверзије

350%

проценат повећања у броју приказа веб-сајта

Кратак преглед

Локација: Даблин, Ирска www.barnardos.ie

Мисија

Barnardos је једна од водећих добротворних организација за децу у Ирској која води преко 40 локалних центара који пружају ресурсе за помоћ деци у неразвијеним заједницама. Организација настоји да помогне деци да расту и напредују у безбедном окружењу погодном за развој како би унапредила њихово емотивно здравље и побољшала њихово учење и развој. Barnardos разуме како породица и заједница могу да утичу на дететово одрастање и активно сарађује са групама за заштиту права детета да би остварио циљ да „Ирска буде најбоље место на свету за децу“.

Маркетиншки циљеви

Barnardos се ослања на волонтере и донације који пружају подршку организацији. Да би побољшао учинак и досегао до још већег броја деце, Barnardos је желео да поспеши саобраћај ка веб-сајту и да региструје опште термине за претрагу у вези са децом који се не односе на одређени бренд. Такође је желео да буде доступнији тако што је истакао одређене странице на веб-сајту и делио локацију и број телефона. Уз праву комбинацију кључних речи и додатака за огласе организација се надала да ће циљати одређену публику и побољшати општи учинак.

Процес

Џин О'Брајен, шеф одсека за онлајн активности у Barnardos-у, сарађивала је 2013. са стручњаком за онлајн оглашавање и утврдила да кључне речи организације воде до претрага које нису релевантне. Џин је искористила модификатор грубог подударања, подударање фраза и тачно подударање да би прецизирала листу кључних речи Barnardos-а, што омогућава избор релевантних термина и бољу контролу над тим који термини су покренули приказивање огласа. Када су кључне речи биле прикладно груписане у огласне групе и кампање, Џин је додала линкове до сајта, додатке за позиве и додатке за локацију као допуну огласима и делила додатне информације без додатних трошкова.

Утицај Google Ad Grants-а

Напори које је Џин уложила у побољшање Google Ads налога Barnardos-а имали су директног утицаја на учинак кључних речи, донације и онлајн регистрације. Barnardos је објавио да је остварио рекордну стопу конверзије од 9,5%, што је боље од његових других платформи за онлајн маркетинг. Џин је такође са поносом објавила да Google Ads тренутно доноси 15% свих регистрација преко имејла и 17% свих онлајн донација. Од 2007. када су почели оглашавање помоћу Google Ad Grants-а, свест о бренду стално расте и Google Ads тренутно доноси 28% свих приказа страница на веб-сајту. И даље помажу деци у Ирској и захваљују Google Ad Grants-у на могућности да се оглашавају онлајн.

„Да није Google Ad Grants-а, не бисмо могли да приуштимо онлајн оглашавање и да имамо сталне опипљиве резултате.“
Џин О'Брајен, шеф одсека за онлајн активности, Barnardos