Caritas

Уз помоћ Google грантова за огласе, организација Caritasverband Frankfurt је успела да увећа своје онлајн донације шест пута.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја онлајн донација
  • Регрутовати волонтере
  • Повећање обавештености

Показатељи успешности

646%

повећања онлајн донација

И до 5000

посетилаца више сваког месеца

И до 300.000

приказа страница месечно

Кратак преглед

Локација: Франкфурт, Немачка www.caritas-frankfurt.de

Мисија

Организација Caritasverband Frankfurt e. V. (Caritas Association Frankfurt) је основана 1901. године и делује на целој територији града Франкфурта као добротворна организација Католичке цркве. Укупно 1600 запослених и око 2000 волонтера у више од 100 објеката и услужних центара пружа различите типове социјалних услуга и помоћи људима који су угрожени.

Маркетиншки циљеви

Caritasverband Frankfurt је посвећен изградњи друштва које се заснива на солидарности и бризи и жели да повећа обавештеност јавности о темама као што су сиромаштво и друштвена маргинализација. Да би функционисала, ова добротворна организација се ослања на онлајн донације. Google грантови за огласе помажу непрофитним организацијама да повећају видљивост организације, привуку већи број посетилаца на веб-сајт, скрену пажњу на своје активности и повећају број онлајн донација.

Процес

Буџет за оглашавање који пружају Google грантови за огласе Caritas наменски користи за промоцију онлајн донација и оглашавање радних места. Помоћу циљаних кампања Грантова за огласе организација у правом тренутку може да допре до људи који желе да помогну угроженима и до људи који траже посао, као и да их подстакне да уплате донацију или се пријаве за посао.

Утицај програма Google Ad Grants

"Повећање броја онлајн донација није лак задатак," објашњава Кристофер Франц, менаџер маркетинга. "Срећом, већ неко време смо део програма Google грантови за огласе. На овај начин успели смо да значајно повећамо нашу видљивост на интернету и приход од онлајн донација.“ Грантови за огласе су успели брзо да помогну организацији. "Када је велики број избеглица којима је била потребна тренутна помоћ стигао у Франкфурт крајем 2015, покренули смо одговарајућу кампању за прикупљање средстава преко Google-а, прича Франц. "Преносили смо праву поруку у право време и на правом каналу и веома брзо смо прикупили значајна средства.“ У поређењу са 2010. Caritas је повећао онлајн донације за 646% у 2015. и ефикасније је промовисао своје добротворне активности. Поред Google грантова за огласе, организација планира да убудуће користи и друге Google алатке у циљу скретања још веће пажње на проблеме и повећања прилога које људи дају.

"Успели смо да промовишемо могућност уплате онлајн донација помоћу програма Google грантови за огласе. Од тада смо значајно увећали приходе од донација. Повећање је било посебно уочљиво у одељку 'Help for Refugees' (Помоћ за избеглице)."
Михаела Јакобсон, менаџер за прикупљање средстава и донације