Caritas

Уз помоћ Google Ad Grants-а организација Caritasverband Frankfurt је успела да увећа своје онлајн донације шест пута.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја онлајн донација
  • Регрутовање волонтера
  • Подизање свести

Показатељи успешности

646%

повећања онлајн донација

И до 5000

посетилаца више сваког месеца

И до 300.000

приказа страница месечно

Кратак преглед

Локација: Франкфурт, Немачка www.caritas-frankfurt.de

Мисија

Организација Caritasverband Frankfurt e. V. (Caritas Association Frankfurt) је основана 1901. године и делује на целој територији града Франкфурта као добротворна организација Католичке цркве. Укупно 1600 запослених и око 2000 волонтера у више од 100 објеката и услужних центара пружа различите типове социјалних услуга и помоћи људима који су угрожени.

Маркетиншки циљеви

Caritasverband Frankfurt је посвећен изградњи друштва које се заснива на солидарности и бризи и жели да повећа обавештеност јавности о темама као што су сиромаштво и друштвена маргинализација. Да би функционисала, ова добротворна организација се ослања на онлајн донације. Google Ad Grants помаже непрофитним организацијама да повећају видљивост организације, привуку већи број посетилаца на веб-сајт, скрену пажњу на своје активности и повећају број онлајн донација.

Процес

Буџет за оглашавање који пружа Google Ad Grants Caritas наменски користи за промоцију онлајн донација и оглашавање радних места. Помоћу циљаних Ad Grants кампања организација у правом тренутку може да допре до људи који желе да помогну угроженима и до људи који траже посао, као и да их подстакне да уплате донацију или се пријаве за посао.

Утицај Google Ad Grants-а

„Повећање броја онлајн донација није лак задатак“, објашњава Кристофер Франц, менаџер маркетинга. „Срећом, већ неко време смо део програма Google Ad Grants. Tako смо успели да значајно повећамо видљивост на интернету и приход од онлајн донација.“ Ad Grants је успео брзо да помогне организацији. „Када је велики број избеглица којима је требало брзо пружити помоћ стигао у Франкфурт крајем 2015, покренули смо одговарајућу кампању за прикупљање средстава преко Google-а,“ прича Франц. „Преносили смо праву поруку у право време и на правом каналу и веома брзо смо прикупили значајна средства.“ У поређењу са 2010. Caritas је повећао онлајн донације за 646% у 2015. и ефикасније је промовисао своје добротворне активности. Поред Google Ad Grants-а, организација планира да убудуће користи и друге Google алатке у циљу скретања још веће пажње на проблеме и повећања прилога које људи дају.

„Успели смо да промовишемо могућност уплате онлајн донација помоћу програма Google Ad Grants. Од тада смо значајно увећали приходе од донација. Повећање је било посебно уочљиво у одељку ‘Помоћ за избеглице’.“
Михаела Јакобсон, менаџер за прикупљање средстава и донације