Elder Wisdom Circle

Elder Wisdom Circle повезује старије волонтере са млађим особама које траже савете помоћу програма Grantspro.

Маркетиншки циљеви

  • Проналажење особа које траже савете
  • Допирање до потенцијалних волонтера и донатора
  • Промовисање колумни са саветима

Показатељи успешности

65%

проценат људи који траже савете са којима смо ступили у контакт

71%

проценат пораста у саобраћају до сајта

15%

онлајн донације и регистрације волонтера

Кратак преглед

Локација: Северна Америка www.elderwisdomcircle.org

Мисија

Elder Wisdom Circle је онлајн програм за комуникацију између различитих генерација који спаја старије волонтере од 60 и више година са млађим генерацијама које траже да их неко са разумевањем и корисно саветује. Циљ EWC-а је да млађим особама пружа корисне савете и да истовремено побољша њихово мишљење о старијим генерацијама. Циљ је да се створи организација за старије особе у којој ће се осећати уважено, корисно и поштовано.

Маркетиншки циљеви

Један од главних циљева организације EWC је да пронађе младе којима су потребни савети и мудрост старијих које могу да посматрају као своје баке и деке. Поред тога, у нади да ће постати донатори или волонтери, EWC настоји да допре до особа које можда знају или не знају за његов јединствени модел и које би га евентуално подржале. Даг Мекелсон, оснивач и председник, знао је да се њихова циљна публика сачињена од млађих особа које траже савете углавном налази онлајн, па је међу првима почео да користи програм Google Ad Grants. Успешна кампања је брзо прерасла стандардну донацију од 10.000 USD месечно, а због одличног учинка налога, убедљиве стратегије и позитивног утицаја на заједницу, EWC је примљен у Grantspro програм са донацијом која је повећана на 40.000 USD месечно. Помоћу Аналитике Даг је приметио да све већи број посетилаца сајта долази са мобилних уређаја; 17%, што је пораст у односу на 8% од прошле године. Зато је Даг у новембру 2013. надоградио веб-сајт на верзију оптимизовану за мобилне уређаје да би пратио тренд циљне публике која све више прелази на мобилне уређаје.

Утицај Google Ad Grants-а

Као корисник Grantspro програма, Даг користи Аналитику и Праћење конверзија да би пратио трендове и доносио информисане одлуке и примећује да већина саобраћаја ка веб-сајту EWC-а потиче из његових Google Ads кампања. Прошле године је 71% укупног броја посетилаца и 65% особа које траже савете дошло из Google Ads-а. Помоћу Grantspro-а, EWC је успео током протеклих годину дана да ступи у контакт са 240% више особа које га подржавају него што је то било путем референци кроз програм стандардне донације. То је помогло EWC-у да пружи услуге за још 8.000 особа које траже савете и омогућило је још 12.000 сати волонтерских услуга старијим особама. Поред тога, 15% донација и 15% пријава волонтера стигло је од корисника који су EWC први пут открили преко Google Ads-а. Уз повећани Grantspro буџет, Даг сада разматра како да боље циља особе које траже савете из других земаља пошто је EWC до сада био сконцентрисан на Северну Америку. А да би се уверио да ће повећани буџет бити оптимално искоришћен, користи Аналитику да би пронашао изворе саобраћаја и кључне речи који су најуспешнији и редовно оптимизује кампање на основу тих података.

„Без Google Ads кампања, Elder Wisdom Circle би вероватно престао да постоји. За нашу непрофитну организацију не постоји одржива алтернатива за оглашавање која би била тако успешна.“
Даг Мекелсон, оснивач и председник организације Elder Wisdom Circle