The Fred Hollows Foundation

The Fred Hollows Foundation користи Ad Grants и плаћени AdWords садржај да би повећала утицај онлајн кампања.

Маркетиншки циљеви

  • Подизање свести о очним болестима
  • Поспешивање саобраћаја до веб-сајта
  • Повећање броја донација

Показатељи успешности

87 хиљада

број кликова ка веб-сајту

Више од 2 хиљаде

број конверзија

Кратак преглед

Локација: Аустралија www.hollows.org.au

Мисија

The Fred Hollows Foundation је организација са седиштем у Аустралији чија је визија да искорени излечиво слепило и да побољша здравље урођеника. Преко 200 милиона људи широм света је или слепо или има слаб вид и то често може да се поправи неком једноставном процедуром. Међутим, многи од њих немају ресурсе за добијање квалитетне помоћи. Фондација ставља акценат на пружање свеобухватних терапија за различите болести које изазивају те проблеме и помоћ у побољшању квалитета живота за милионе људи.

Маркетиншки циљеви

The Fred Hollows Foundation настоји да створи јавну свест о здрављу очију као важан развојни циљ. Организација користи Ad Grants налог и плаћени AdWords налог за подизање свести, поспешивање саобраћаја ка веб-сајту и добротворне догађаје, као и за повећање броја онлајн донација.

Процес

Организација The Fred Hollows Foundation је максимално повећала онлајн маркетиншки утицај тако што је Ad Grants налогу додала засебни плаћени AdWords налог. Њена агенција за дигитални маркетинг, Loves Data, користи CPC од 2 USD у склопу Ad Grants-а да би циљала мање конкурентне кључне речи и више се на плаћеном AdWords налогу ослања на опште кључне речи које се доста користе. Плаћени AdWords налог такође омогућава организацији The Fred Hollows Foundation да користи функције које нису доступне добитницима грантова, попут поновног оглашавања и Google мреже мултимедијалног оглашавања. Поновно оглашавање омогућава организацији да ступа у контакт са корисницима који су посећивали њен веб-сајт у кључним тренуцима током будућих маркетиншких кампања. The Fred Hollows Foundation такође ажурира садржај на веб-сајту на оба AdWords налога на основу кључних речи које се доста користе како би остали релевантни.

Утицај програма Google Ad Grants

Google Ad Grants налог је током фискалне 2013. донео скоро 15% онлајн донација за организацију и омогућио је организацији The Fred Hollows Foundation да обезбеди ресурсе за више од 4,5 милиона операција, процедура и терапија за очи. Ad Grants налог је омогућио преко 87.000 кликова и 2.000 конверзија за 12 месеци и пружа организацији платформу преко које може да тестира ефикасност различитих структура кампање и садржаја огласа. Организација The Fred Hollows Foundation примењује оно што је научила на Ad Grants налогу на плаћени AdWords налог, што је стратегија која јој је помогла да 2013. освоји награду за добротворну организацију године у Аустралији.

"Активно управљање налозима и истовремено коришћење Ad Grants платформи и плаћених AdWords платформи омогућило нам је да остваримо 5 пута већи утицај него појединачни Ad Grants налог."
Ешлин Волас, шеф одсека за дигиталне налоге, Loves Data