Fuse School

Fuse School је искористио податке Google аналитике за оптимизацију AdWords Express кампања и постизање онлајн маркетиншких циљева.

Маркетиншки циљеви

  • Поспешивање саобраћаја ка веб-сајту
  • Подизање свести о бренду
  • Повећање интеракције са онлајн садржајем

Показатељи успешности

73%

саобраћаја ка веб-сајту је остварено помоћу AdWords Express-а

76%

саобраћаја ка веб-сајту оствареног помоћу AWX-а потиче од нових корисника

3

просечне странице које се прегледају помоћу AWX саобраћаја

Кратак преглед

Локација: Лондон, УК www.fuseschool.org

Мисија

Мисија организације Fuse School је да свима пружа бесплатно образовање преко онлајн курсева из области природних наука, информационих технологија, пословања, математике и енглеског.

Маркетиншки циљеви

Маркетиншки циљеви организације Fuse School обухватају подизање свести о бренду и повећање броја приказа онлајн садржаја едукативних ресурса ове школе. Они користе AdWords Express за Ad Grants да би циљали оне кориснике који траже образовни материјал и повећавају релевантан саобраћај ка њиховом веб-сајту. Њихова циљна публика су ученици узраста 12–16 година, као и наставници и родитељи који траже едукативни садржај.

Процес

Луси Билингс, директорка организације Fuse School, користила је податке са AdWords Express контролне табле и из извештаја Google аналитике да би донела одлуке у вези са онлајн маркетингом за Fuse School, а истовремено је користила онлајн центар за помоћ и учила из њега. Подаци Аналитике показују да су посетиоци који су првобитно кликнули на AdWords Express огласе и онда посетили сајт у просеку прегледали 1 страницу више у односу на посетиоце из других извора, а да су они који су се вратили, прегледали 6 страница.

Утицај Google Ad Grants-а

До овога је умногоме дошло захваљујући сазнању, стеченом помоћу Google аналитике, о броју посетилаца који долазе путем AdWords Express огласа и праћењу њиховог понашања по доласку на веб-сајт. AdWords Express за Ad Grants је био највећи извор саобраћаја ка њиховом веб-сајту током активних кампања у 2016, чинећи 73% од укупног броја посетилаца сајта. Осим што је повећао број посета сајту, AdWords Express је утицао и на стопе ангажованости посетилаца. Већина посетилаца је преко AdWords Express-а први пут посећивала сајт, али корисници који су се враћали на Fuse School да би прегледали још садржаја у просеку су прегледали 6 страница, гледали су упутства и сазнали су више информација о ономе што се нуди.

„Наша организација је користила Google аналитику и ресурсе за онлајн подршку да бисмо разумели на који начин треба да пратимо своје циљеве и да бисмо искористили AdWords Express на најбољи могући начин. Мерењем времена које су људи проводили на сајту нам је показало да остварујемо циљ о прављењу занимљивог садржаја!"
Луси Билингс, директорка организације Fuse School