Fuse School

Fuse School је употребио податке Google аналитике за оптимизацију својих AdWords Express кампања и остваривање онлајн маркетиншких циљева.

Маркетиншки циљеви

  • Повећавање саобраћаја ка веб-сајту
  • Повећање обавештености о бренду
  • Повећање интеракције са онлајн садржајем

Показатељи успешности

73%

саобраћаја на веб-сајту је остварено помоћу AdWords Express-а

76%

саобраћаја на веб-сајту оствареног помоћу AWX-а потиче од нових корисника

3

просечне странице се прегледају помоћу AWX саобраћаја

Кратак преглед

Локација: Лондон, УК www.fuseschool.org

Мисија

Мисија едукативне платформе Fuse School је да свима пружа бесплатно образовање преко онлајн курсева из области природних наука, информационих технологија, пословања, математике и енглеског.

Маркетиншки циљеви

Маркетиншки циљеви платформе Fuse School су повећање обавештености о бренду и броја приказа онлајн образовних ресурса. Они користе AdWords Express за Ad Grants да би циљали оне кориснике који траже образовни материјал и повећавају релевантан саобраћај ка њиховом веб-сајту. Циљна публика су им ученици између 12 и 16 година, као и наставници и родитељи који траже образовни садржај.

Процес

Lucy Billings, менаџерка едукативне платформе Fuse School, је користила податке са AdWords Express контролне табле и из извештаја Google аналитике да би донела одлуке у вези са онлајн маркетингом за Fuse School, а истовремено је користила онлајн центар за помоћ и учила из њега. Подаци Аналитике показују да су посетиоци који су првобитно кликнули на AdWords Express огласе и онда посетили сајт у просеку прегледали 1 страницу више у односу на посетиоце из других извора, а да су они који су се вратили, прегледали 6 страница.

Утицај програма Google Ad Grants

До тога је дошло претежно захваљујући разумевању које је омогућила Google аналитика у вези са бројем корисника који долазе из AdWords Express огласа и праћењу њиховог понашања када посете веб-сајт. AdWords Express за Ad Grants је био највећи извор саобраћаја ка њиховом веб-сајту током активних кампања у 2016, чинећи 73% од укупног броја посетилаца сајта. Осим што је повећао број посета сајту, AdWords Express је утицао и на стопе ангажованости посетилаца. Већина посетилаца преко AdWords Express-а су први пут посећивали сајт, али корисници који су се враћали на Fuse School да би прегледали још садржаја у просеку су прегледали 6 страница, гледали су упутства и сазнали су више информација о ономе што се нуди.

"Наша платформа је користила Google аналитику и ресурсе за онлајн подршку да бисмо разумели на који начин треба да пратимо наше циљеве и да бисмо искористили AdWords Express на најбољи могући начин. Мерењем времена које су људи проводили на сајту нам је показало да остварујемо циљ о прављењу занимљивог садржаја!"
Lucy Billings, менаџерка едукативне платформе Fuse School