GlobalGiving

Организација GlobalGiving користи показатеље за праћење конверзија да би поспешила квалификовани саобраћај, што јој омогућава да се пријави за учешће у Grantspro програму.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја посета страници пројекта на веб-сајту
  • Ширење утицаја на нове земље
  • Поспешивање онлајн донација

Показатељи успешности

Више од 4000

конверзија

Више од 390.000

број кликова ка веб-сајту

5000

број донација

Кратак преглед

Локација: САД www.globalgiving.org

Мисија

GlobalGiving је организација која друштвеним иноваторима и непрофитним организацијама широм света пружа шансу да прикупе новац за побољшање заједница. На сајту GlobalGiving.org потенцијални донатори могу да траже пројекте по области или теми, а добротворна организација коју изаберу ће слати новости о томе како се донација користи. GlobalGiving је платформа за позитивне промене; где људи могу да донирају време и новац добротворним организацијама које чине свет бољим.

Маркетиншки циљеви

GlobalGiving схвата да људи обично донирају новац за неку иницијативу тек када су довољно информисани о њој. Као последица тога, GlobalGiving користи веб-сајт да би обавестио људе о проблемима, а затим повезао донаторе са више од 10.000 квалификованих пројеката широм света. Када је испробала традиционалне маркетиншке методе, организација GlobalGiving се 2008. окренула Google Ad Grants-у да би поспешила квалификовани саобраћај ка веб-сајту и у крајњој линији повећала број донација за мноштво различитих пројеката. Провела је више од 6 година тестирајући стратегије за онлајн маркетинг на Ad Grants налогу како би остварила циљеве.

Процес

Кевин Конрој, извршни директор, упоређује податке о учинку AdWords-а током времена са индустријским и потрошачким трендовима како би тражио нове прилике за покретање иницијатива. Поред тога, показатељи за праћење конверзија и трендови за број кликова показују којим кампањама и пројектима расте популарност и помажу Кевину да одреди маркетиншке циљеве и стратегије за GlobalGiving. Google Ad Grants омогућава организацији да у право време правој особи упути прави позив на акцију, што људима помаже да буду едуковани и да у крајњој линији донирају средства.

Утицај Google Ad Grants-а

Организација GlobalGiving је инсталирала праћење конверзија да би пратила колико донација и пријава за билтен потиче из Ad Grants кампања. Користила је показатеље за праћење конверзија да би оптимизовала кампање и у крајњој линији максимално искористила месечни буџет од 10.000 USD. То је омогућило организацији да се пријави за Grantspro програм, да добије већи буџет од 40.000 USD месечно и да Ad Grants налог оствари још већи утицај. Само због повећаног буџета, саобраћај организације GlobalGiving и AdWords потрошња су се дуплирали. Данас је саобраћај ка веб-сајту организације порастао за више од 400% у односу на време када су се 2008. придружили Ad Grants-у и организација и даље тестира нове стратегије да би искористила повећани буџет.

„Google Ad Grants нам је помогао да привучемо више од 350.000 посетилаца на сајт, што нам је омогућило да прикупимо додатних 440.000 USD из више од 5000 донација – и све то без трошка по нашу организацију!“
Кевин Конрој, извршни директор, GlobalGiving