Kiwis for Kiwi

Организација Kiwis for kiwi је повећала веб-саобраћај за 105% помоћу алатке Планер кључних речи на Ad Grants налогу.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање саобраћаја ка веб-сајту
  • Повећање онлајн видљивости и подизање свести о бренду

Показатељи успешности

105%

проценат пораста онлајн саобраћаја

25%

проценат пораста преусмеравања на сајт у Google-у

Кратак преглед

Локација: Нови Зеланд www.kiwisforkiwi.org

Мисија

Организација Kiwis for kiwi™ подржава локалне организације и групе за унапређење заједница које желе да заштите кивије и њихово природно станиште. Она пружа средства, обуку и ресурсе пројектима за заштиту кивија и повезује сваки пројекат са волонтерима. Oни заједно настоје да подигну свест, едукују јавност и побуде у свим Новозеланђанима жељу да се придруже овој борби и постану чланови организације Kiwis for kiwi™.

Маркетиншки циљеви

Организација Kiwis for kiwi™ је током претходне две године оформила лојалну, али уско дефинисану групу пратилаца. Њен веб-саобраћај је стагнирао и организација је престала да расте. Да би допрла до веће публике, организација Kiwis for kiwi™ се окренула Google Ad Grants-у како би изградила јак онлајн идентитет. Желела је да пронађе начин да повећа саобраћај ка веб-сајту како би едуковала јавност, повезала појединце са партнерским организацијама и подстакла донације.

Процес

Организација Kiwis for kiwi™ је сарађивала са једном агенцијом за оглашавање да би утврдила како може да направи кампање и кључне речи у AdWords интерфејсу које одражавају њене маркетиншке циљеве. Поделила је налог на три различите кампање (Едукација, Обавештеност о бренду и Начини да учествујете) и искористила алатку Планер кључних речи да би генерисала кључне речи релевантне за сваку категорију. Када је направила општу листу, сарађивала је са агенцијом како би прецизирала термине који одражавају шта организација нуди ради контроле веб-саобраћаја.

Утицај Google Ad Grants-а

У првих месец дана од када је почела да се оглашава помоћу Google Ad Grants-а организација Kiwis for kiwi™ је објавила да је саобраћај за националну кампању за прикупљање средстава порастао за 105% и достигао до сада незабележену цифру од 12.000 посетилаца. У наредних 7 месеци изворни саобраћај из Google Ads-а је наставио да расте за 25% и тренутно представља 80% укупног броја посета сајту. Организација активно прати кампање и одушевљена је због таквог успеха и раста. Док покушава да оствари једногодишњи циљ у оквиру Ad Grants програма, организација Kiwis for kiwi™ намерава да примени Праћење конверзија у Google аналитици да би боље разумела број донација које потичу из Google Ads-а.

„Уз ограничени буџет за маркетинг и оглашавање увиђамо да често објашњавамо своје идеје људима који су их већ прихватили. Ad Grants је пружио организацији Kiwis for kiwi нову платформу и прилику да допре до нове публике.“
Мишел Импи, извршни директор, Kiwis for kiwi™