Промените нешто

Организација Make a Difference користи Google Ad Grants да би стратешки ширила представништва за прикупљање средстава у иностранству.

Маркетиншки циљеви

  • Формирање мреже волонтера
  • Повећање новчаних донација
  • Подизање свести о сезонским догађајима

Показатељи успешности

700.000

месечни број приказа

30.000

број регистрованих волонтера

30%

проценат саобраћаја ка сајту из Ad Grants-а

Кратак преглед

Локација: Бангалор, Индија www.makeadiff.in

Мисија

Организација Make a Difference (MAD) је основана 2006. и активна је у 23 града у Индији. Седиште организације је у Бангалору, Индији, и она омогућава деци која живе у сиротиштима и уличним свратиштима да открију своје праве квалитете и искористе свој пун потенцијал. Организација MAD пружа креативне просторе за учење за ову децу и ради на побољшању квалитета њиховог образовања и могућности запослења

Маркетиншки циљеви

Глорија, генерални директор организације MAD, каже: „Google Ad Grants је обавезан програм за све непрофитне организације, а нарочите оне из Индије које тек почињу да се појављују онлајн.“ MAD користи Google Ad Grants налог за регрутовање пасионираних волонтера који могу да се обавежу у организацији на годину дана, раде на подизању свести, поспешују онлајн донације, идентификују локације за ширење на међународном нивоу и одређују им приоритете.

Утицај Google Ad Grants-а

Google Ad Grants је обезбедио организацији MAD бесплатан начин за циљање, и то не само у 23 града у којима је већ активна, већ и у остатку Индије и целом свету. Google Ads подаци приказују који градови и земље имају највише интересовања за MAD и организација користи те податке да би пронашла локације где треба да се прошири. Поред тога, Ad Grants омогућава организацији да направи мрежу волонтера до којих не би успела да допре традиционалним маркетиншким методама. Приближно 20% укупног броја волонтера у организацији дошло је преко Google Ads-а, а приближно 30% саобраћаја ка веб-сајту потиче из Ad Grants кампања.

„Ad Grants је снажан канал за међународне донације, а омогућава нам и да у старту видимо у којим земљама MAD може да оснује нова представништва за прикупљање средстава – на основу донација и интересовања које добијамо.“
Глорија Бени, генерални директор организације MAD