Промените нешто

Организација Make a Difference користи Google Ad Grants да би стратешки ширила представништва за прикупљање средстава у иностранству.

Маркетиншки циљеви

  • Стварање мреже волонтера
  • Повећање новчаних донација
  • Повећање обавештености о сезонским догађајима

Показатељи успешности

700.000

месечни број приказа

30.000

број регистрованих волонтера

30%

проценат саобраћаја ка сајту из Ad Grants-а

Кратак преглед

Локација: Бангалор, Индија www.makeadiff.in

Мисија

Организација Make a Difference (MAD) је основана 2006. и активна је у 23 града у Индији. Седиште организације је у Бангалору, Индији, и она омогућава деци која живе у сиротиштима и уличним свратиштима да открију своје праве квалитете и искористе свој пун потенцијал. MAD пружа таквој деци просторе за креативно учење и труди се да побољша њихове прилике за образовање и каријеру.

Маркетиншки циљеви

Глорија, генерални директор MAD-а, каже: „Google Ad Grants је програм који морају да имају све непрофитне организације, нарочито индијске непрофитне организације које се тек појављују онлајн.“ MAD користи Google Ad Grants налог да би регрутовао страствене волонтере који могу да се обавежу на једногодишњи рад у организацији, да побољшају обавештеност, да поспеше онлајн донације и да пронађу локације за ширење организације у иностранству, као и да дају приоритет таквим локацијама.

Утицај програма Google Ad Grants

Google Ad Grants пружа бесплатно средство за циљање не само MAD-ових постојећих активности у 23 града, већ и у остатку Индије и света. AdWords подаци приказују који градови и земље имају највише интересовања за MAD и организација користи те податке да би пронашла локације где треба да се прошири. Поред тога, Ad Grants омогућава организацији да направи мрежу волонтера до којих не би успела да допре традиционалним маркетиншким методама. Приближно 20% укупног броја волонтера у организацији дошло је преко AdWords-а, а приближно 30% саобраћаја ка веб-сајту потиче из Ad Grants кампања.

"Ad Grants је снажан канал за међународне донације, а омогућава нам и да у старту видимо у којим земљама MAD може да оснује нова представништва за прикупљање средстава – на основу донација и интересовања које добијамо."
Глорија Бени, генерални директор, MAD