Mutirão no Bem

Захваљујући AdWords Express-у дошло је до повећања донација и броја пријава за волонтирање онлајн, што омогућава организацији Mutirão no Bem да пружа помоћ већем броју породица у Сао Паулу, Бразил.

Маркетиншки циљеви

  • Подизање свести о очним болестима
  • Поспешивање саобраћаја до веб-сајта
  • Повећање броја донација

Показатељи успешности

1.000.000

приказа за 5 месеци

15.000

кликова на огласе за 5 месеци

Повећање од 40%

у броју пријава за волонтирање онлајн

Кратак преглед

Локација: Сао Пауло, Бразил www.mutiraonobem.org.br

Мисија

Mutirão no Bem пружа помоћ породицама у заједницама где постоји друштвена рањивост и фокусира се на лични развој младих људи. У овој организацији верују у начело „љуби ближњега свога као самога себе“, а општи циљ им је да шире идеју о пријему у заједницу и прихватању са љубављу.

Маркетиншки циљеви

У Mutirão no Bem-у су желели да више људи сазна за њихову мисију и организацију. Грантови за огласе су били одлично решење које им је омогућило да бесплатно деле своју мисију онлајн у покушају да подигну свест и повећају донације и број пријава за волонтирање онлајн.

Процес

Лучано Брешани, председник организације Mutirão no Bem, упоредо обавља функцију руководиоца за AdWords Express и руководиоца у другим непрофитним организацијама. Због тога што је AdWords Express платформа једноставна, превасходно самоуслужна и не захтева много времена, Лучано може брзо да прави и мења огласе у својим кампањама и да прати њихов напредак на контролној табли. Поред тога, функција заказивања огласа гарантује да ће се огласи које организација поставља за дечја права приказивати у тренуцима када је људима потребна помоћ, а које није могуће предвидети. AdWords Express је драгоцено маркетиншко решење за председника организације, који нема пуно времена.

Утицај програма Google Ad Grants

Од када је организација Mutirão no Bem покренула AdWords Express кампање, дошло је до подизања свести о њој јер има више од милион приказа њених огласа за пет месеци и 15.000 кликова на њен веб-сајт. За месец дана је повећан и број оних који желе да донирају новац онлајн, па су онлајн донације представљале 39% укупних средстава које је организација прикупила тог месеца. Коначно, као последица подигнуте свести, број људи заинтересованих за волонтирање у организацији Mutirão no Bem је порастао за 40%.

"Грантови за огласе су нам помогли да повећамо број приказа за веб-сајт. Алатке су нам омогућиле да циљамо публику коју смо желели, конкретно, оне географске области у којима се надамо да повећамо број волонтера. Захваљујући AdWords Express-у и Грантовима за огласе, људи који траже прилике за волонтирање и желе да донирају новац могу да пронађу Mutirão no Bem прилике за волонтирање и начине за донације у резултатима претраге."
Лучано Брешани, председник