Mutirão no Bem

Захваљујући AdWords Express-у дошло је до повећања донација и броја онлајн регистрација за волонтирање, што омогућава организацији Mutirão no Bem да пружа помоћ већем броју породица у Сао Паулу у Бразилу.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја регистрација за волонтирање
  • Поспешивање саобраћаја до веб-сајта
  • Повећање броја донација

Показатељи успешности

1.000.000

приказа за 5 месеци

15.000

кликова на огласе за 5 месеци

Повећање од 40%

повећање броја онлајн регистрација за волонтирање

Кратак преглед

Локација: Сао Пауло, Бразил www.mutiraonobem.org.br

Мисија

Mutirão no Bem пружа помоћ породицама у заједницама где постоји друштвена рањивост и фокусира се на лични развој младих људи. У овој организацији верују у начело „љуби ближњега свога као самога себе“, а општи циљ им је да шире идеју о пријему у заједницу и прихватању са љубављу.

Маркетиншки циљеви

Mutirão no Bem жели да више људи зна за њихову организацију и оно за шта се залажу. Ad Grants је био одлично решење које им је омогућило да бесплатно представе своју мисију онлајн у покушају да подигну свест и повећају донације и број онлајн регистрација за волонтирање.

Процес

Лучано Брешани, председник организације Mutirão no Bem, упоредо обавља функцију руководиоца за AdWords Express и руководиоца у другим непрофитним организацијама. Пошто је AdWords Express платформа једноставна, превасходно самоуслужна и не захтева много времена, Лучано може брзо да прави и мења огласе у својим кампањама и да прати њихов напредак на контролној табли. Поред тога, функција заказивања огласа гарантује да ће се огласи које организација поставља за дечја права приказивати у тренуцима када је људима потребна помоћ, а које није могуће предвидети. AdWords Express је био драгоцено маркетиншко решење за председника организације који је на располагању имао ограничено време.

Утицај Google Ad Grants-а

Од када је организација Mutirão no Bem покренула AdWords Express кампање, добила је више од милион приказа њених огласа за пет месеци и 15.000 кликова на њен веб-сајт, што је довело до подизања свести о њој. За месец дана је повећан и број оних који желе да донирају новац онлајн, па су онлајн донације представљале 39% укупних средстава које је организација прикупила тог месеца. Коначно, као последица подизања свести, број људи заинтересованих за волонтирање у организацији Mutirão no Bem је порастао за 40%.

„Ad Grants нам је помогао да повећамо број приказа нашег веб-сајта. Алатке су нам омогућиле да циљамо публику коју смо желели, тј. конкретне географске области у којима се надамо да повећамо број волонтера. Захваљујући AdWords Express-у и Ad Grants-у људи који траже прилике за волонтирање и желе да донирају новац могу да пронађу Mutirão no Bem у резултатима претраге.“
Лучано Брешани, председник