Science Buddies

Google Ad Grants помаже организацији Science Buddies да повезује ученике и иновативни научни садржај.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање саобраћаја и подизање свести
  • Тестирање и постепено прилагођавање најефективније маркетиншке поруке

Показатељи успешности

18,2 милиона

број кликова ка веб-сајту

100.000

број нових регистрација ученика

1500

број преузетих наставничких ресурса

Кратак преглед

Локација: САД www.sciencebuddies.org

Мисија

Организација Science Buddies помаже ученицима свих статуса да овладају науком и технологијом како би могли да постану продуктивни и ангажовани грађани 21. века. Организација пружа милионима ученика, родитеља и наставника у основном и средњем образовању ресурсе који су плод најновијих истраживања о томе како да се ефикасно предају природно-математичке науке. Организација Science Buddies пружа јединствен садржај који су направили научници из њеног тима. Ти ресурси, који нису доступни ни из ког другог извора, персонализовани су за начин учења појединачних ученика и веома су примењиви на стварни живот. Пружањем отвореног приступа и потпуно доступног онлајн садржаја организација Science Buddies настоји да обезбеди да сва деца имају приступ проучавању научног садржаја, без обзира на пол, етничку припадност или друштвено-економски положај.

Маркетиншки циљеви

За разлику од многих непрофитних организација које имају просторије на одређеној локацији, Science Buddies у потпуности функционише онлајн. Главни циљ је да се повећа саобраћај до веб-сајта да би се деца повезала са хиљадама страница бесплатног научног садржаја. Пошто више од 25% корисника долази са мобилних уређаја, организација Science Buddies је недавно ажурирала сајт на верзију за мобилне уређаје како би боље допрела до ученика, наставника и родитеља у покрету. Они траже прилику да прошире маркетинг популарног програма Science Kit да би повећали донације.

Утицај Google Ad Grants-а

Организација Science Buddies је међу првима почела да користи програм Google Ad Grants, придруживши се програму 2003, када је и почео, а касније је постала корисник Grantspro програма. У 2004. је 171.000 јединствених посета сајту Science Buddies остварена преко Ad Grants-а; до 2005. је тај број порастао на 773.000 јединствених посета. Google Ad Grants је до 2006. удвостручио саобраћај до веб-сајта. Председник и оснивач Кенет Хес каже: „Због Ad Grants-а људи су стварно чули за нас!“ Само у протеклих 12 месеци приближно 1500 наставника се регистровало да би преузело ресурсе који ће им помоћи у управљању научним пројектима ученика, а приближно 100.000 ученика се регистровало за коришћење Чаробњака за избор тема, који им помаже да пронађу научни пројекат који највише одговара њиховим интересовањима. Пошто организација Science Buddies почиње да се бави новим узбудљивим областима, попут складишта за информације о каријерама из области МИНТ наука, забавних научних активности и фидова са вестима из науке у реалном времену, она намерава да направи AdWords кампање како би промовисала покретања нових функција и активирала амбициозније научне умове.

„Због Google Ad Grants-а људи су стварно чули за нас!“
Кенет Хес, оснивач и председник организације Science Buddies