Singapore International Foundation

Програм Ad Grants је помогао организацији Singapore International Foundation да прерасподели средства како би правила значајнији садржај.

Маркетиншки циљеви

  • Стварање свести код публике широм света
  • Повећање саобраћаја ка веб-сајту
  • Подстицање људи да активно учествују у друштвеном животу

Показатељи успешности

70%

проценат пораста претрага за сајт

20%

проценат пораста времена проведеног на веб-сајту

27%

проценат пораста броја посећених страница на веб-сајту

Кратак преглед

Локација: Сингапур www.sif.org.sg

Утицај програма Google Ad Grants

Иницијатива организације Singapore International Foundation за дигиталне документарне филмове, Our Better World, приказује документарне филмове о филантропским активностима из Азије како би инспирисала глобалну заједницу да заједно створе бољи свет. Када је организација добила грант за огласе и додала AdWords у свој маркетиншки репертоар, то је омогућило иницијативи Our Better World да повезује страствене људе са значајним пројектима. Организација користи релевантне кључне речи да би упућивала људе на квалитетне документарне филмове и начине на које могу активно да учествују у друштвеном животу и да стварно нешто промене. За недавни футсал турнир Play-for-Good, који је одржан у знак подршке сингапурској фудбалској репрезентацији са церебралном парализом, AdWords кампања организације је користила једноставне кључне речи као што су „CP football“ и „football tournament“. На тај начин су довели трећину укупног броја репрезентација које су учествовале на турниру.

"Као онлајн аутори документарних филмова, настојимо да прикажемо документарне филмове што већој онлајн публици. Програм Google Ad Grants нам је помогао да побољшамо квалитетан саобраћај до веб-сајта, што омогућава документарним филмовима да инспиришу још људи широм света да чине добро."
Ребека Лим, шеф иницијативе Our Better World, Singapore International Foundation