SOS Children's Villages

Организација SOS Children's Villages је искористила Google Ads алатке да би оптимизовала утицај Ad Grants налога.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја донација
  • Ширење свести о мисији организације
  • Развој онлајн идентитета

Показатељи успешности

Више од 100%

проценат месечних посета веб-сајту

40.000

месечне донације у индијским рупијама

30%

годишњи проценат пораста саобраћаја ка веб-сајту

Кратак преглед

Локација: Њу Делхи, Индија www.soschildrensvillages.in

Мисија

Организација SOS Children's Villages је независна, невладина организација за друштвени развој која пружа негу у оквиру породица за децу у Индији од 1964. Тренутно више од 6600 деце и младих људи живи у 32 центра организације SOS Children's Villages и 27 SOS центара за омладину у земљи.

Маркетиншки циљеви

Организација SOS Children's Villages није била технолошки напредна док није подесила Google Ad Grants налог. Организација прави Google Ads кампање на основу маркетиншких циљева. Она такође користи различите Google Ads алатке и усваја најбоље праксе које дели Google Ad Grants тим како би остварила циљеве.

Процес

SOS се у управљању Ad Grants налогом ослања на бесплатне Google Ads алатке. Она прегледа и примењује предлоге понуђене на картици Прилике и препоручује ову алатку другим корисницима донација са ограниченим ресурсима. Поред тога, SOS редовно додаје релевантне кључне речи у кампање и користи текст огласа који истиче кључне поруке за циљање публике и поспешивање квалификованог саобраћаја ка свом веб-сајту.

Утицај Google Ad Grants-а

Откако је покренула Ad Grants налог, месечни број посета сајту организације SOS је скочио са 3000 на 8000 и организација добија у просеку 40.000 INR у донацијама сваког месеца захваљујући Ad Grants огласима. Праћење конверзија омогућава организацији да мери утицај кампања и да разуме које радње корисници предузимају када кликну на огласе, а приказује и које кампање доносе највише донација. Организација користи ове податке да би се уверила да ће дневни буџет бити додељен кампањама које јој помажу да оствари циљеве. Коначно, линкови до сајта помажу организацији SOS да промовише странице са веб-сајта које позитивно утичу на ангажовање, као што је страница „Донације и помоћ“.

„Ad Grants омогућава организацијама са ограниченим ресурсима да постигну своје циљеве и допру до праве публике.“
Канчон Шен, шеф одсека за појединачна партнерства, развој фондова и комуникације, SOS Children’s Villages