SOS Children's Villages

Организација SOS Children's Villages је искористила AdWords алатке да би оптимизовала утицај Ad Grants налога.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање броја донација
  • Ширење свести о мисији организације
  • Изградња онлајн идентитета

Показатељи успешности

Више од 100%

проценат месечних посета веб-сајту

603

месечне донације у америчким доларима

30%

годишњи проценат пораста саобраћаја ка веб-сајту

Кратак преглед

Локација: Њу Делхи, Индија www.soschildrensvillages.in

Мисија

Организација SOS Children's Villages је независна, невладина организација за друштвени развој која пружа негу у оквиру породица за децу у Индији од 1964. Тренутно више од 6600 деце и младих људи живи у 32 центра организације SOS Children's Villages и 27 SOS центара за омладину у земљи.

Маркетиншки циљеви

Организација SOS Children's Villages није била технолошки напредна пре него што је подесила Google Ad Grants налог. Организација прави AdWords кампање на основу маркетиншких циљева. Она такође користи различите AdWords алатке и усваја најбоље праксе које дели Google Ad Grants тим како би остварила циљеве.

Процес

Организација SOS се ослања на бесплатне AdWords алатке за управљање Ad Grants налогом. Она прегледа и примењује предлоге понуђене на картици Прилике и препоручује ову алатку другим корисницима грантова са ограниченим ресурсима. Поред тога, SOS редовно додаје релевантне кључне речи у кампање и користи текст огласа који истиче кључне поруке за циљање публике и поспешивање квалификованог саобраћаја ка веб-сајту организације SOS.

Утицај програма Google Ad Grants

Када је покренула Ad Grants налог, месечни број посета сајту организације SOS је скочио са 3000 на 8000 и организација добија у просеку 603 USD у донацијама сваког месеца захваљујући Ad Grants огласима. Праћење конверзија омогућава организацији да мери утицај кампања и да разуме које радње корисници предузимају када кликну на огласе, а приказује и које кампање доносе највише донација. Организација користи ове податке да би се уверила да ће дневни буџет бити додељен кампањама које јој помажу да оствари циљеве. Коначно, линкови до сајта помажу организацији SOS да промовише странице са веб-сајта које позитивно утичу на ангажовање, као што је страница „Донације и помоћ“.

"Ad Grants омогућава организацијама са ограниченим ресурсима да испуњавају циљеве и да допру до праве публике."
Канчон Шен, шеф одсека за појединачна партнерства, развој фондова и комуникације, SOS Children’s Villages