Travel to Impact

Google Ad Grants је помогао организацији Travel to Impact да повећа број онлајн регистрација студената, као и да допре до нових универзитета.

Маркетиншки циљеви

  • Ширење присуства на новим универзитетима
  • Остваривање саобраћаја на веб-сајту
  • Повећање броја нових регистрованих студената

Показатељи успешности

10

број нових универзитета до којих је организација допрла

35.000

број кликова ка веб-сајту

1200

број нових регистрација ученика

Кратак преглед

Локација: Јужноафричка Република www.traveltoimpact.co.za

Мисија

Организација Travel to Impact функционише у склопу организације AIESEC, највеће светске организације са младим лидерима, и настоји да развија одговорне и предузимљиве лидере. Travel to Impact повезује студенте са јужноафричких универзитета са непрофитним организацијама да би стажирали код њих 6–8 недеља и шаље студенте у иностранство да би развијала младе лидере и неговала разумевање култура. Сваке године 200 студената путује у Бразил, Маурицијус, Индију и Турску и наставља да уноси промене у заједницу домаћина.

Маркетиншки циљеви

Пре него што се придружила Ad Grants-у, организација Travel to Impact се ослањала на традиционалне маркетиншке канале због којих су њени представници морали да буду физички присутни на кампусу. Студенти су лепили постере и на смену дежурали за инфо пултом организације Travel to Impact на кампусу да би повећали обавештеност и подстакли колеге да учествују у непрофитном раду широм света. Иако су имали успеха у свему томе, организација је била ограничена на одређене универзитете.

Travel to Impact је видео шансу у онлајн простору и развио онлајн стратегију засновану на програму Google Ad Grants. Помоћу Ad Grants-а организација може да промовише веб-сајт, да поспешује онлајн регистрације на новим универзитетима и да мери утицај својих огласа.

Утицај Google Ad Grants-а

Google Ad Grants је омогућио организацији Travel to Impact да прошири маркетиншки досег на још 10 универзитета у Јужноафричкој Републици. Нова стратегија за онлајн маркетинг је довела до 35.000 кликова ка веб-сајту за 8 месеци, стопе конверзије од 4,6% и 1200 нових регистрација студената. Организација је остварила снажно онлајн присуство и настоји да помогне другим организацијама у склопу AIESEC-а да се појаве онлајн и региструју за Google Ad Grants.

“Google Ad Grants нам је помогао да допремо до студената на универзитетима којима никако другачије не бисмо могли да приступимо.“
Мајкл Хабард, потпредседник за маркетинг и финансије, Travel to Impact