Travel to Impact

Google Ad Grants је помогао организацији Travel to Impact да повећа број онлајн регистрација студената, као и да доспе до нових универзитета.

Маркетиншки циљеви

  • Повећање присуства на новим универзитетима
  • Поспешивање саобраћаја до веб-сајта
  • Повећање броја нових регистрација студената

Показатељи успешности

10

број нових универзитета до којих је организација допрела

35 хиљада

број кликова ка веб-сајту

1,2 хиљаде

број нових регистрација студената

Кратак преглед

Локација: Јужноафричка Република www.traveltoimpact.co.za

Мисија

Организација Travel to Impact функционише у склопу организације AIESEC, највеће светске организације са младим лидерима, и настоји да развија одговорне и предузимљиве лидере. Организација Travel to Impact повезује студенте са јужноафричких универзитета са непрофитним организацијама како би учествовали у стажирању од 6–8 недеља и шаље студенте у иностранство да би развијала младе лидере и културолошко разумевање. Сваке године 200 студената путује у Бразил, Маурицијус, Индију и Турску и наставља да мења своју матичну заједницу.

Маркетиншки циљеви

Пре него што се придружила програму Ad Grants, организација Travel to Impact се ослањала на традиционалне маркетиншке канале због којих су њени представници морали да буду физички присутни на кампусу. Студенти су лепили постере и на смену дежурали за инфо пултом организације Travel to Impact на кампусу да би подигли свест и подстакли колеге да учествују у непрофитном раду широм света. Иако су имали успеха у свему томе, организација је била ограничена на одређене универзитете.

Организација Travel to Impact је видела шансу у онлајн простору и развила онлајн стратегију засновану на програму Google Ad Grants. Помоћу Ad Grants-а организација може да промовише веб-сајт, да поспешује онлајн регистрације на новим универзитетима и да мери утицај својих огласа.

Утицај програма Google Ad Grants

Google Ad Grants је омогућио организацији Travel to Impact да прошири маркетиншки досег на још 10 универзитета у Јужноафричкој Републици. Нова стратегија за онлајн маркетинг је довела до 35.000 кликова ка веб-сајту за 8 месеци, стопе конверзије од 4,6% и 1200 нових регистрација студената. Организација је остварила снажно онлајн присуство и настоји да помогне другим организацијама у склопу AIESEC-а да се појаве онлајн и региструју за Google Ad Grants.

"Google Ad Grants нам је помогао да допремо до студената на универзитетима до којих иначе никада не бисмо допрели."
Мајкл Хабард, потпредседник за маркетинг и финансије, Travel to Impact