GoogleАналитика

Аналитика оглашавања

Уложили сте много да бисте на сајт привукли посетиоце. Како да знате да ли ваши програми за оглашавање функционишу? Погледајте све дигиталне канале – укључујући претрагу, мултимедију, друштвене мреже, мрежу промотера и е-пошту – и откријте како су они утицали на стопе конверзије и повраћај улагања. Анализирајте корак даље помоћу наше AdWords интеграције која нема премца – што обухвата кампање за мобилне уређаје и за Мрежу мултимедијалног оглашавања.

Оглашавање

Повећајте ефикасност маркетинга преко претраживача

Маркетинг преко претраживача доводи посетиоце на ваш сајт. Google аналитика вам омогућава да повежете понашање посетилаца са својим кампањама за маркетинг преко претраживача (широм претраживача као што су Google, Bing, Yahoo и други) и да доносите мудрије одлуке о лицитирању и избору кључних речи. Ако користите AdWords, можете аутоматски да означите кампање и лако откријете разлике у стопама конверзије за различита одредишта за пласман огласа или одредишне странице.

Сазнајте више

Користите поновно оглашавање да бисте брзо и лако досегли праве купце

Поновно оглашавање преко Google аналитике вам омогућава да стекнете драгоцен увид у посетиоце веб сајта који показују интересовање за ваше производе и услуге – и да им потом широм Веба приказујете циљане огласе који директно одговарају ономе што они траже.

Сазнајте више

Проучите како мултимедијално оглашавање доприноси вашим програмима

Откријте колико мултимедија може да буде ефикасна у привлачењу нових клијената на сајт. Усредсредите се на одређена одредишта за пласман и закључите колико су ефикасна у привлачењу правих типова посетилаца. Наша интеграција са Google мрежом мултимедијалног оглашавања значи да можете да користите AdWords за прављење кампања и управљање њима и да потом уметнете ознаке Google аналитике у маркетиншке кампање за Google мрежу мултимедијалног оглашавања да бисте мерили успех.

Пружите кампањама за мобилне уређаје пажњу коју заслужују

Ако имате активне огласе за мобилне уређаје или користите апликације за мобилне уређаје, свакако ћете хтети да сазнате какав је њихов учинак. Одредишта за пласман огласа за мобилне уређаје привлаче другачији тип посетилаца, а Google аналитика вам показује како се они понашају. Можете да рашчланите податке према уређају, да мерите учинак огласа и оптимизујете класичан сајт и сајт за мобилне уређаје коришћењем познатих показатеља као што су време на сајту, стопа посете само једне странице и стопа конверзије.

Сазнајте више

Погледајте како ваше кампање за оглашавање функционишу заједно са токовима продаје за више канала

Оглашавате се на више дигиталних канала – маркетинг преко претраживача, мултимедија, друштвене мреже, мрежа промотера и друго – и важно је да схватите какву улогу сваки од њих има и како заједно функционишу да би повећали број клијената и конверзија. Токови продаје за више канала вам дају комплетну слику о томе који канал најбоље функционише, а који је најнеефикаснији, што вам омогућава да оптимизујете и побољшате програме дигиталног маркетинга.

Сазнајте више

Мерење кампање обезбеђује увид у то шта функционише, а шта не

Мерите кампање широм свих канала да бисте видели које се маркетиншке активности заиста исплате. Прегледајте извештаје сегментиране према каналу и погледајте податке у реалном времену на налогу само неколико минута након покретања кампање. Видећете активност која се односи на ангажовање и конверзије за сваку везу коју означите, укључујући е-пошту и банере. Уз то, можете да пратите кампање ван мреже које упућују кориснике на ваш сајт.

Сазнајте више