GoogleАналитика

Пакет за конверзије

Уз пакет за конверзије Google аналитике можете да пређете границе броја приказа страница и посетилаца. Погледајте како сви ваши канали дигиталног маркетинга функционишу заједно да би вам на сајт довели посетиоце. Мерите продају, преузимања, репродукције видео снимака и друге радње које за вас имају одређену вредност. Схватите зашто неки посетиоцу купују од вас, а други не – како бисте могли да прилагодите сајт и маркетиншке програме да бисте остварили пословне циљеве.

Проучите како понашање посетилаца доводи до продаје и конверзија

Ваш сајт је динамичан, па би и циљеви конверзије требало да буду такви. Помоћу циљева и праћења догађаја у Google аналитици, можете да пратите продају, преузимања, репродукције видео снимака, конверзије, ангажованост на сајту или да дефинишете сопствене показатеље. Можете такође да прилагодите извештавање на основу онога што желите да постигнете и да идентификујете које активности посетилаца имају највише изгледа да вам помогну у остваривању пословних циљева.

Побољшајте продају на мрежи уз извештавање о е-трговини

Идентификујте производе који се најбоље продају и најдрагоценије промоције. Било да је реч о сложеним трансакцијама или једноставним куповинама једним кликом, извештавање о е-трговини вам помаже да схватите зашто клијенти купују и које типове куповина остварују. Можете да пратите трансакције до кампања и кључних речи, проучите понашање купаца на сајту и прилагодите корпу за куповину да бисте повећали продају и задобили лојалност клијената.

Сазнајте више

Погледајте комплетну слику учинка кампање помоћу токова продаје за више канала

Не ограничавајте мерење учинка кампање на последњи клик пре продаје. Уз токове продаје за више канала видећете утицај свих својих активности дигиталног маркетинга, укључујући претрагу, мултимедију, друштвене мреже, мрежу промотера, е-пошту и још много тога. Сазнајте који канали представљају ваше производе посетиоцима и на којима се остварују продаје, како бисте могли боље да уравнотежите своје маркетиншке програме.

Сазнајте више

Пратите различите путање којима се посетиоци крећу на сајту

Погледајте зашто посетиоци воле ваш сајт… или зашто га не воле. Коришћењем визуелног приказа тока и токова до циља Google аналитике можете да пратите путање до конверзије посетилаца и да видите где улазе на сајт, где се задржавају и где га напуштају. Откријте јаке и слабе стране навигације по сајту и сазнајте које области веб сајта и маркетиншког програма треба прилагодити.