Аналитика за апликације за мобилне уређаје

Осмислили смо потпуно нову аналитику за апликације која говори језиком који је значајан за вас. Користите ове увиде да бисте правили успешније Android и iOS апликације и доживљаје тако што ћете мерити показатеље у свим фазама: конверзији, ангажовању и исходима као што су куповине у апликацији. Ова платформа је богата функцијама које обично очекујете од Google аналитике, укључујући аналитику у реалном времену, богато сегментирање, више од 200+ аспеката и могућност праћења прилагођених аспеката и показатеља.

Мобилни уређај

Извештаји о конверзији и анализи корисника – откријте најбоље изворе нових корисника

Разумевање конверзије корисника апликација је кључно за повећавање базе код одговарајућих корисника. Помажемо вам да видите потпуни преглед конверзије корисника, укључујући цену и даље поступке. На пример, извештаји о новим и активним корисницима показују број корисника који свакодневно покрећу вашу апликацију, извори Google Play саобраћаја вам омогућавају да увидите који извор саобраћаја је заслужан за већину нових корисника, а конверзије у апликацији и преглед уређаја приказују мобилне уређаје и верзије оперативних система на којима се ваша апликација највише користи.

Сазнајте више

Извештаји о ангажовању – погледајте како корисници ступају у интеракцију са вашом апликацијом

Ангажовање је кључно за апликације. Ако корисници инсталирају апликацију и покрену је само једном, ваше могућности уновчавања су ограничене. Извештаји о ангажовању пружају кључни увид у то колико је ваша апликација занимљива и како се корисници понашају. Наш специјализовани систем за праћење догађаја вам омогућава да пратите било који догађај који је значајан за вас. Ток ангажовања визуелно показује како се корисници крећу кроз апликацију, откривајући екране које гледају и радње које су предузели. Извештаји о понашању корисника процењују лојалност, учесталост и ангажовање. Отказивања апликације вам омогућавају да решавате проблеме на уређајима и оперативним системима уз помоћ прегледа трендова отказивања и изузетака. Разумевање понашања у апликацији је кључно за стварање и унапређивање доживљаја који пружа апликација.

Сазнајте више

Извештаји о исходу/пословном утицају – откријте да ли корисници испуњавају ваше циљеве

Циљеви су најбитнији у апликацијама, баш као на вебу. Конверзије ка циљу вам омогућавају да успоставите типове конверзија у апликацији (на пример, време проведено у апликацији, куповина у апликацији, клик на оглас итд.) како бисте мерили успех и на крају схватили која је дугорочна вредност ваших корисника. Наш систем за е-трговину омогућава праћење куповина у апликацији и пружа кључан увид за продају виртуелне и опипљиве робе која се купује у вашој апликацији, приказујући број куповина и остварени приход.

Сазнајте више

Почетни кораци

Нови извештаји Аналитике за апликације за мобилне уређаје имају и многе моћне функције Google аналитике на које су корисници навикли, као што су реално време, контролне табле, напредни сегменти, прилагођени извештаји, брзина апликације и још много тога.

Извештаји представљају део свеобухватног доживљаја прилагођеног мерењу мобилних апликација, укључујући нову и мање захтевну опрему за развој софтвера верзије 2.0 која се лакше примењује и онемогућава, са побољшаном инфраструктуром позадинског механизма. Такође смо преправили процес регистрације, тако да нови корисници могу да бирају да ли желе да почну да мере веб-сајт или апликацију за мобилне уређаје. То значи да ћете бити на само 3 клика од подешавања налога Аналитике за апликацију и преузимања опреме за развој софтвера.