GoogleАналитика

Поновно оглашавање преко Google аналитике

Поновно оглашавање је моћан начин да проширите досег и доведете клијенте корак ближе куповини. Сада лакше него икада можете да искористите све сложене податке које имате у Google аналитици и да помоћу њих унапредите учинак кампање.

Поновно оглашавање

Преглед

Поновно оглашавање преко Google аналитике вам омогућава да стекнете драгоцен увид у посетиоце веб сајта који показују интересовање за ваше производе и услуге – на пример, посетиоце који проводе време прегледајући одређене странице или оне који стављају одређене ставке у корпу за куповину. Након што идентификујете циљну публику, можете да приказујете огласе који су прилагођени тој публици широм Google мреже мултимедијалног оглашавања.

Како то функционише?

Постарали смо се да једноставно и брзо пронађете жељене клијенте. Изаберите неку од унапред дефинисаних листи за поновно оглашавање или направите прилагођене листе – на основу познатих показатеља Google аналитике као што су прегледане странице, трајање посете и остварени циљеви. Затим аутоматски пошаљите листе клијената у Google AdWords и покрените циљане огласе за неколико минута уз само неколико кликова. Досегните баш ону публику коју желите тако што ћете искористити више од два милиона веб сајтова на Google мрежи мултимедијалног оглашавања.

Где да то пронађете

Кликните на картицу „Администратор“ у горњем углу Google аналитике (морате да будете администратор налога), а затим кликните на картицу за „Листе за поновно оглашавање“.

Зашто бисте користили поновно оглашавање преко Google аналитике?

  • Повежите се са правим клијентима помоћу детаљног увида на мрежи
  • Прикажите циљане огласе на Google мрежи мултимедијалног оглашавања на основу конкретних сегмената клијената
  • Лако направите и измените софистициране листе у нашем интуитивном интерфејсу

Размотрите шта поновно оглашавање може да учини за вашу огласну стратегију

  • Идентификујте и придобијте нове клијенте у региону
  • Добијте помоћ при склапању посла са неодлучним купцима који пореде разне понуде
  • Вратите купце који су ставили артикле у корпу за куповину, али ништа нису купили
  • Задржите купце који су обавили куповину у прошлости
  • Понудите посебан статус и понуде најоданијим клијентима

Изјава клијента

SPIL GAMES

„Поновно оглашавање преко Google аналитике је веома лако и омогућава нам да досегнемо баш оне типове корисника које желимо. Чињеница да је оно интегрисано са Google аналитиком и AdWords-ом је веома ефикасна – нисмо морали да додатно обучавамо тимове.

Уочавамо многе могућности тога – на пример, покретање више мањих кампања на Мрежи мултимедијалног оглашавања које ће бити фокусиране на конкретне сегменте наших клијената.“

– Џероен ван дер Вин, старији стручњак за оглашавање преко претраживача у компанији Spil Games