Шта је то Street View?
Где Google планира да прикупља Street View садржај
Откријте где смо наумили да идемо Street View аутомобилом или Street View трекером
{[key]}, ...Сазнајте више
Допринесите Street View-у
Представите локалну заједницу, делите околину, истакните предузећа на Google мапама, мапирајте локалне путеве или сами ажурирајте Street View. Можете да пружите допринос на много начина, а сви они су осмишљени како би вам помогли да оставите утисак на Google мапама.
Street View програм Поуздано
Поуздани професионалци су искусни фотографи опремљени да праве Street View – на нивоу улице и у затвореном. Оживите своју околину на Google мапама тако што ћете се обратити поузданом професионалцу.
Објавите повезане слике
Помоћу нове бета функције у апликацији Street View можете да правите Street View својим Android паметним телефоном.
Снимајте и делите Street View слике
Набавите Street View ready опрему и објављујте слике помоћу Street View Studio-а.
-
Када траже предузећа, потрошачи у 44% случајева користе онлајн мапу.
Ipsos истраживање [PDF на енглеском]
-
У просеку, 41% ових претрага места доведе до посете локацији.
Ipsos истраживање [PDF на енглеском]
-
Детаљи о истраживању
- Онлајн анкета је спроведена над корисницима који су претраживали ресторан или хотел онлајн у претходних 30 дана (на било ком уређају).
- Укупан узорак од 1201 испитаника је прикупљен између 21. јула и 2. августа 2015.
- Направљене су различите верзије локалног уноса предузећа (један за хотел, други за ресторан) које су обухватале основне информације, слике и/или виртуелни обилазак (исти медијум је коришћен за прављење обе верзије).
- Од испитаника је затражено да погледају једну од различитих верзија за свако предузеће (насумичним редоследом). Сваки испитаник је видео:
- 1 унос хотела + 1 унос ресторана и
- 1 унос са виртуелним обиласком + 1 унос без виртуелног обиласка.
- Напомена: Презентације алтернативних уноса су равномерно и доследно насумично приказиване свим испитаницима.
- По прегледу сваког уноса, од испитаника је тражено да оцене интересовање за резервацију.
- Оцене алтернативних уноса (оних са обиласком у односу на оне без) су обједињене како би се утврдио утицај виртуелних обилазака на интересовање за приказана предузећа.
Преузмите преглед [PDF]
Сарађујте са поузданим фотографом или агенцијом
Обратите се поузданим фотографима и агенцијама и ангажујте их да побољшају видљивост вашег предузећа на Google мапама