GoogleАналитика

Токови продаје за више канала

Не заустављајте се на последњем клику. Погледајте како ваши маркетиншки канали функционишу заједно како би се оствариле продаје и конверзије.

Преглед

Ваши клијенти истражују, упоређују и доносе одлуке о куповини у различито време и на различитим местима. Зато мерење повраћаја улагања само на основу последњег клика даје непотпуну слику и можете пропустити важне увиде у то како долазите до клијената који вам доносе највећу вредност.

Токови продаје за више канала у Google аналитици вам омогућавају да погледате интеракције остварене у различитим дигиталним медијима и показују како ови канали функционишу заједно да би се оствариле продаје и конверзије. Што је још важније, ова алатка вам помаже да донесете кључне маркетиншке одлуке у погледу улагања у оглашавање како на макро нивоу (који канали) тако и на микро нивоу (на пример, које кључне речи и одредишта за пласман огласа).

Како то функционише?

Пет извештаја о току продаје за више канала приказују са којим су каналима клијенти остварили интеракцију током периода од 30 дана пре конверзије или куповине. Ови извештају обезбеђују драгоцене показатеље, као што су:

  • Потпомогнуте конверзије откривају како и када су различити канали утицали на конверзију
  • Време кашњења вам помаже да схватите колико је времена било потребно до конверзије
  • Дужина путање показује број интеракција пре конверзије
  • Најбоље путање до конверзије илуструју путање којима се клијенти крећу

Зашто бисте користили токове продаје за више канала?

  • Погледајте све своје канале дигиталног маркетинга на једном месту
  • Боље проучите вредност маркетиншких активности
  • Погледајте комплетну слику корака које клијенти предузимају пре него што обаве куповину или остваре конверзију
  • Побољшајте маркетинг на основу учинка канала
  • Донесите праве одлуке о буџету за дигитални маркетинг

Прича о успеху клијента

ONYX HOSPITALITY GROUP

„Токови продаје за више канала нам сад омогућавају да видимо на који начин клијенти долазе до нашег сајта и остварују конверзије у оквиру свих канала. Они нам омогућавају да направимо анализу приписивања у вези са маркетиншким активностима на мрежи, тако што их посматрамо као комбинацију канала и корака различите успешности, а не као изоловане канале за конверзије остварене последњим кликом.“