GoogleАналитика

Конверзије из друштвених извора

Доказивање повраћаја улагања у друштвене медије је тежак задатак чак и за искусне професионалце за маркетинг на мрежи. Али више не. Извештај о конверзијама омогућава поузданост маркетинга на друштвеним медијима и јасно показује како друштвене мреже утичу на ваше пословање.

Конверзије из друштвених извора

Преглед

Извештај о конверзијама приказује стопе конверзије и новчану вредност конверзија које су остварене због посета са друштвених мрежа. Ми повезујемо ове посете са вашим циљевима и трансакцијама е-трговине. Ви бирате циљеве који су важни за ваше пословање, а потом можете да прегледате како друштвене мреже као извор помажу да те циљеве остварите.

Зашто бисте користили извештај о конверзијама?

Због великог броја маркетиншких канала и програма, разумевање њиховог утицаја на циљеве вам омогућава да доносите утемељене одлуке о стратегији за друштвене мреже.

  • Погледајте утицај друштвених мрежа на циљеве у једноставним извештајима који се лако користе
  • Сазнајте који садржај подстиче публику на друштвеним мрежама да оствари конверзије
  • Прикажите резултате извештаја кључним заинтересованим странама да бисте објаснили вредност друштвених мрежа

Како то функционише?

  • Извештај о конверзијама користи извор референце и води директно до праћења циљева и е-трговине које сте дефинисали
  • Извештаји рашчлањују допринос друштвених мрежа као последњег извора упућивања клијената, нпр. дошли су на ваш сајт директно са сајта друштвене мреже, а могу и да рашчлане случајеве у којима је сајт друштвене мреже био заступљен даље у ланцу конверзије.

Где то могу да пронађем?

Извештај о конверзијама се може наћи на картици „Стандардно извештавање“ у делу „Извори саобраћаја“ > „Друштвене мреже“ > „Конверзије“.