GoogleАналитика

Друштвени извори

Број друштвених платформи наставља да се повећава, па је одлука о томе где ћете провести време да бисте ангажовали заједницу битна. Извештаји о друштвеним изворима ће вам помоћи да прецизирате где проводите време и промените своју тактику за друштвене мреже са чистог осећаја на тактику која се заснива на подацима.

Друштвени извори

Преглед

Погледајте које друштвене мреже и сајтови упућују саобраћај највишег квалитета како бисте могли да прецизирате кампање за друштвене мреже.

Зашто бисте користили друштвене изворе?

Обавили смо посао за вас: комплетан саобраћај из друштвених извора је сада на једном прикладном месту.

  • Добијте преглед кључних друштвених мрежа за свој бренд
  • Погледајте које мреже вам шаљу саобраћај
  • Визуелно представите ток посетилаца са друштвених мрежа кроз сајт
  • Користите друштвене изворе да бисте открили које су друштвене платформе најрелевантније за сајт

Како то функционише?

Извештаји Google аналитике о изворима саобраћаја вам омогућавају да мерите и анализирате саобраћај из различитих извора, као што су претрага или референце. Извештаји о друштвеним изворима аутоматски сегментирају и групишу референтни саобраћај са неколико стотина друштвених мрежа, што вам омогућава да се усредсредите на анализу.

  • Друштвене мреже са којих је активност потекла групишу референтни саобраћај широм платформи – нпр. YouTube
  • Идентификујте које мреже доводе саобраћај на било коју конкретну страницу
  • Идентификујте који је садржај популаран на свим различитим друштвеним мрежама
  • Упоредни графикони приказују сав саобраћај и саобраћај из друштвених извора

Где то могу да пронађем?

Извештај о друштвеним изворима се може наћи на картици „Стандардно извештавање“ у делу „Извори саобраћаја“ > „Друштвене мреже“ > „Извори“.