Искористите све могућности које вам пружају извештаји

Објединили смо информације за које сматрамо да ће вам бити од највеће користи. Одвојите мало времена и конфигуришите налог. Ова контролна листа вам може помоћи да на најбољи начин искористите могућности Google аналитике. У нашем центру за помоћ су одговори на честа питања и помоћ за подешавање кода за праћење.

Почетни кораци

Инсталирање кода за праћење: Инсталирајте кôд за праћење и у року од 24 сата ћете моћи да видите извештаје.


Подешавање циљева: Идентификујте које кључне радње желите да пратите, стопе конверзије за огласе, маркетиншке иницијативе, е-трговину или још тога. Подесите циљеве да бисте измерили колико сте успешни.


Рад са подацима из извештаја: Проучите своје податке и сазнајте како се читају основни извештаји.

Интензивирање оглашавања на мрежи и е-трговине

Веза са AdWords-ом: Надгледајте приход од оглашавања преко AdWords-а, број конверзија и повраћај улагања. Да бисте сазнали више, погледајте овај кратки видео.


Оптимизовање кључних речи: Погледајте видео снимке да бисте сазнали како да на најбољи могући начин искористите улагање у оглашавање.


Означавање кампања: Пратите конверзије настале преко банера, маркетинга путем е-поште и других маркетиншких активности.


Праћење е-трговине: Повежите учинак е-трговине са кључним речима и маркетиншким кампањама да бисте видели детаље о повраћају улагања и још много тога.

Истраживање напредних функција

Напредно сегментирање: Правите и користите прилагођене сегменте како бисте издвојили и анализирали одређене делове саобраћаја.


Прилагођено извештавање: У оквиру интерфејса који подржава поступак превлачења и отпуштања можете да правите извештаје који ће садржати показатеље и аспекте које желите.


Праћење Flash садржаја: Поједностављено праћење за садржај у Adobe Flash, Flex и AS3 формату..


Прављење прилагођених извештаја који се шаљу е-поштом: Редовно шаљите извештаје власницима акција у оквиру предузећа.